Peter Davis pening bila anak jadikan kereta kanvas seni



Hujung minggu adalah untuk diluangkan bersama keluarga dan anak-anak namun apa yang terjadi kepada petinju Peter Davis ini sangat lucu.

Peter kelihatan pening dengan kerenah anaknya-anaknya apabila ditinggalkan selama hanya 10 minit, dan hampir separuh daripada kereta mewah jenis Audi miliknya dijadikan kanvas lukisan anak-anaknya.



Source link

read more

Pening kepala Peter Hugh Davis bila anak jadikan Audi putih kanvas seni



HUJUNG minggu merupakan waktu terbaik untuk diluangkan bersama keluarga dan anak-anak namun apa yang terjadi kepada petinju kacak Peter Hugh Davis ini boleh buat kepala pusing.

Mana tidaknya, baru tinggalkan 10 minit, hampir separuh daripada kereta mewah jenis Audi miliknya dijadikan kanvas lukisan anak-anaknya.

“Saya hanya tinggalkan 10 minit! Inilah hasil seni anak-anak saya,” tulisnya bersama tanda pagar (hashtag) #WhenYouLetKidsRunRiot, #HandPainting dan #Parenting101.

Foto Peter menepuk dahi sambil bercekak pinggang di sebelah kereta Audi putih yang dipenuhi lakaran pelbagai warna itu mengundang reaksi melucukan dalam kalangan netizen.

“Kita sepatutnya berbangga dengan bakat artistik mereka,” tulis @mohd_shazlan.

“Eh cool lah. Mereka sangat kreatif. Saya pun mahu juga,” tambah @uddzainuddin.

“Karya satu dalam sejuta,” tulis @aziph pula.

Peter yang bakal muncul dalam tiga buah filem tahun ini memiliki dua cahaya mata Preston, 8, dan Parker, 3.



Source link

read more

MAKIN PENING! OSTAZAH PAN NI GILA GLAMER JUGAK KE??? ~ SEMUT HITAM


Heh! Makin hari makin pening puak – puak PAN ni. Selepas salah seorang bekas ahli PAS yang kini menjadi ahli parti itu muncul semula dipentas persembahan, kini giliran Si Ostazah Pening ni pulak.

Masing – masing dah Gila Glamer ke sampai tahap sanggup dia mendakwa kononnya dia sudah meninggal dunia? Perlu ke sampai ke tahap itu dia nak beri peringatan kepada orang lain?

Kenyataan mengenai perkara itu telah dimuat-naik ke laman media sosial Instagram milik Si Ostazah pening tu sebelum ini. Namun turut dijelaskan sebab mengapa ianya dilakukan.

Dari satu sudut, memang tak salah sekiranya Si Ostazah PAN tu cuba nak memberikan peringatan mengenai Sakaratul Maut kepada peminat – peminat dia. Tinggal lagi, caranya itu agak keterlaluan.

Bagi sesetengah pihak, tindakan yang dilakukan oleh Si Ostazah PAN tu hanya sekadar cubaan untuk dia menarik perhatian dari khalayak umum. Dan ini bukan kali pertama dia buat kerja seperti itu.

Kata mereka, sebelum dia menyertai mana – mana parti Politik, Si Ostazah Pening tu pernah buat gempar apabila diberitakan telah dikejarkan ke hospital selepas meminum kloroks.

Soalnya, terdesak sangat ke Si Ostazah Pening tu sehingga dia sanggup melakukan perkara sedemikian rupa? Tau la nama dia semakin hari semakin tenggelam dan kurang dah orang sebut nama dia. Tapi, takkan la sampai tahap dia nak cari Publisiti Murahan seperti ini!!!




Source link

read more
Show Buttons
Hide Buttons